Tuesday, June 15, 2010

KEK CHEESE CHOKLAT




(KEK COKLAT HEMPEDU) nama untuk sementara je
Napa haku bagi nama Kek Coklat Hempedu ? sebab pahit sangat wei... terasa betul coklatnya
Tu la sebab derhaka pd resepi asal. gebunya dah elokla tapi. pepandai aku oter tambah serbuk koko.. banyak pulak tu tap pe.. tak pe.. lain kali aku oter lagi. nak resepi? ohhh jangan dulu aku takut nak beri.. nanti ada karang yang mintak balik modal kat aku. kalau dah siap haku nya R&D aku taruk resepi kat sini..

2 comments:

Arip The Informer said...

mama, ala tunggu la time arip dah balik nant buat banyak2 tak boleh tahan dah tengok blog mama ni rase nak makan jek...

cutegurlzz93 said...

hahaha....
padan muke ko...
wakakaka...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...